.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارشد نظامی آجا در استان مازندران :
نامگذاری روز ارتش از تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است
 نامگذاری روز ارتش از تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است

شمال نیوز : ارشد نظامی آجا در مازندران و فرمانده دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره)نوشهر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز ارتش با گرامیداشت روز ارتش یاد و خاطره شهدای ارتش از جمله صیاد شیرازی و سپهبد قرنی را گرامی داشت و افزود: نامگذاری روز ارتش از تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که توانستند توطئه بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند زیرا در اوایل انقلاب نظام استکباری برای ضربه زدن به انقلاب تلاش‌های بسیاری انجام داد. امیر دریا دوم آریا شفقت رودسری تصریح کرد :ارتش جمهوری اسلامی ایران همه نیازمندیهای دفاعی را تامین می کند .

 

وی با بیان اینکه ارتش ریشه در بدنه ملت دارد، افزود: در دوران دفاع مقدس و با حضور نیروهای مسلح یک وجب از خاک مقدس ایران را از دست ندادیم.

 

ارشد نظامی آجا مازندران اظهار داشت :شهید سپهبد قرنی به عنوان اولین شهید ترور در ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی شده  که این شهید  با جانفشانی‌های شهدای والامقام، انقلاب اسلامی امروز در تصمیمات منطقه و جهانی اثرگذار است.

 

امیر شفقت رودسری با اظهار اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب تاکنون تلاش کرده تا همه نیازمندی‌ها را در حوزه زمین و دریا و هوا تأمین کند و دست نیاز به کشورهای غربی و خارجی نداشته باشیم، افزود: امروز تجهیزات و تکنولوژی بالا که در نیروهای مسلح در حال استفاده است منتج از دانش جوانان و شرکت‌های دانش بنیان رقم می‌رود.

 

ارشد نظام آجا در مازندران یادآور شد: در روی یک شناور ما بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه استفاده شده و این قطعات و شناورها با بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان و فارغ التحصیلان دانشگاه دریایی ساخته شده است.

 

وی با اظهار اینکه شناورهای ساخته شده به دست متخصصان داخلی قابلیت دریانوردی در زمان‌های طولانی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با کشورهای قدرتمند دریایی جهان رزمایش‌های مشترک در سواحل جنوبی و مکران برگزار می‌کند و این اقدام لرزه بر تن استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکا انداخته است.

 

وی گفت: امروز در نیروهای مسلح به تجهیزاتی دست یافتیم که نه تنها نیازهای دفاعی امنیتی ما را رفع می‌کند بلکه آمادگی صادرات آن به کشورهای دوست را داریم.

 

امیر شفقت رودسری یادآور شد: امروز برد موشک‌های ما به گونه‌ای است که هر جا لازم و صلاح باشد در شعاع موشکی قرار می‌گیرد. شناورهای ما برای تأمین امنیت و برقراری چرخه اقتصاد در هزاران مایل دورتر از آب‌های سرزمینی حضور دارند.

 

فرمانده دانشگاه دریایی نوشهر تصریح کرد: ناوگروه‌های ما تمامی آب‌های روی کره زمین را درنوردیدند و این دانش و علم در دانشگاه دریایی نوشهر آموزش داده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شاهد تولید انواع شناورها، زیرسطحی‌ها و پهپادها برای نیروهای مسلح و نیروی دریایی هستیم، گفت: از نظر تجهیزات در حوزه‌های دفاعی برای مقابله با دشمن متجاوز که چشم طمع داشته باشد، کمبودی نداریم.

 

امیر شفقت رودسری گفت: ناوگروه بزرگ ۳۶۰ که در آب‌های بین المللی حضور دارد از فارغ التحصیلان دانشگاه دریایی نوشهر است و حضور ناوگروه‌ها در آب‌های بین المللی نتایج استادان و مسئولان ارتش جمهوری اسلامی است و به زودی شناورهای جدید رونمایی و به ناوگان ملحق می شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.